imo lub komputer nie zapali i zgaśnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • delta01w
    Classic
    • 2011
    • 2

    imo lub komputer nie zapali i zgaśnie

    no to przynajmniej dobrze, że wiadomo co naprawiać no i te koszty wydaja sie już akceptowalne.
  • owocmg
    Classic
    • 2010
    • 26

    #2
    imo lub komputer nie zapali i zgaśnie

    Witam mam Skodę Octavie II 2.0 tdi i problem z komputerem lub z imo w servisie skody sprawdzili mi cała instalację i podłączyli pod komputer i niby jest wszystko ok ale po dojechaniu do domu niestety nie zapala raz zapala i gaśnie na zegarze nie pokazuję się kontrolka od świec żarowych czy to może byc wina komputera moze ktos wie

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      owocmg, jeśli jest problem z immo to miga ikonka z kluczykiem.

      BTW. Masz Maxi Dota?
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • owocmg
        Classic
        • 2010
        • 26

        #4
        nie miga

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          no to raczej nie immo
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • owocmg
            Classic
            • 2010
            • 26

            #6
            a komputer moze to komputer co

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              To może być wszystko. A tak przy okazji to za sprawdzenie całej instalacji w ASO to zapłaciłbyś pewnie chore pieniądze. Spojrzeli tu i tam, stwierdzili, że nic nie widać i do widzenia. Więc na tym bym się specjalnie nie opierał. Jak dzieje się to często to dobrze było by popróbować z podpiętym VAG-iem, bo może wtedy by coś wyszło. Tak "na parkingu" to możesz zajrzeć do komory i popatrzeć, czy gdzieś wiązki nie ocierają się o jakieś rury od dolotu czy klimy ( był niedawno opisywany taki problem w 1,9 TDI ), możesz zajrzeć na podszybie czy wtyczka od kompa nie jest zawilgocona, możesz sprawdzić i podociskać wszystkie bezpieczniki i przekaźniki w komorze silnika i wewnątrz kabiny. Spróbuj też poruszać kluczykiem w stacyjce, może coś nie styka i dlatego czasem gaśnie...
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • czyzyk64
                Elegance
                • 2008
                • 866

                #8
                owocmg, niedawno był podobny temat, wtedy przetarte były jakies kabelki na przewodzie przy chłodnicy, na dole po stronie kierowcy, jak znajde temat to dopne.

                Komentarz

                • owocmg
                  Classic
                  • 2010
                  • 26

                  #9
                  dzieki bardzo

                  Komentarz

                  • czyzyk64
                    Elegance
                    • 2008
                    • 866

                    #10
                    owocmg, tu zobacz, moze cos Tobie to pomoże:



                    tez masz widze silnik BJB i tam wlaśnie opisane jest o przecierających sie kabelkach w pewnym miejscu.

                    Komentarz

                    • kowal 2002
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 5161

                      #11
                      czyzyk64, kolega owocmg ma chyba 2,0 BKD ( przynajmniej tak napisał w pierwszym poście ) :roll: ...
                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                      Komentarz

                      • czyzyk64
                        Elegance
                        • 2008
                        • 866

                        #12
                        kowal 2002, faktycznie , patrzyłem na profil.

                        Komentarz

                        • maciacho
                          Drive
                          • 2010
                          • 51

                          #13
                          Hej,
                          miałem to samo na 100%. Sam naprawiłem było już na forum. Pewnie jakiś kabelek masz przetarty ale ja uważam że to nie przetarcie tylko te auta robione są z podzespołów chińskich aby zbić cenę kupna. Wsadzają tam kable miedziane które korodują i utleniają się! :evil: Ja miałem pod oryginalną taśmą izolacyjną taki właśnie kabelek. wyjmij aku i za nim masz wejście kabli do kabiny i zobacz tam lecz może to być wszędzie! :x U mnie raz odpalał a raz nie i jak nie odpalał to świeciła się kontrolka immo ale to był zanik masy. Możesz ponawalać w skrzynke bezpieczników z "kopa prawie" ja tak doszedłem że jak zaje...em w skrzynke pod maską to zaczęło działać lub na odwrót.

                          Komentarz

                          • czyzyk64
                            Elegance
                            • 2008
                            • 866

                            #14
                            owocmg, no kolego podziel sie informacjami co tam ustalileś, jaka była przyczyna , tak dla potomnych :lol:

                            Komentarz

                            • owocmg
                              Classic
                              • 2010
                              • 26

                              #15
                              Zamieszczone przez czyzyk64
                              owocmg, no kolego podziel sie informacjami co tam ustalileś, jaka była przyczyna , tak dla potomnych :lol:
                              Dzięki za wszystkie informacje
                              przyczyna o jakis kabel przetarty pod skrzynka BSI tam jest bardzo dużo kabli i tam właśnie była przyczyna

                              Komentarz

                              Pracuję...